CZ SK PL
Skipasy gratis
Zyskajcie darmowe skipasy przy swoim zamówieniu powyżej 350 zł Więcej
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 6 000 zł Więcej
Prezenty
Mamy prezenty i dla Ciebie Więcej

FAQs

Często zadawane pytania

 

1.   Czy mogę zwrócić towar?

Nie ma u nas problemu ze zwrotem towaru. Muszą jednak zostać spełnione poniższe warunki:

1. Zwróć towar jak najszybciej, w ciągu 14 dni od daty doręczenia. W tym czasie powiadom nas także o odstąpieniu od umowy zakupu i dalej postępuj według naszych wskazówek.

2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy zakupu: https://www.top-narty.pl/strony/warunki-gwarancji-i-reklamacje.htm (wybierz opcję "zwrot towaru").

3. Zwracany towar do magazynu musi być nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Zwrot tylko i wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej (po większe paczki możemy wysłać kuriera Fedex).

4. Adres do zwrotu towaru:
GOLD SPORT s.r.o.
skr. Pocztowa 163
58-580 Szklarska Poręba

 

2.   Jeżeli rozmiar mi nie pasuje, to czy mogę go wymienić?

Tak, towary mogą być u nas wymienione poprzez zwrot i złożenie nowego zamówienia. Postępuj według tych wskazówek:

1. Zamów w naszym sklepie internetowym prawidłowy rozmiar jak najszybciej będzie to możliwe.

2. Zwróć pierwotny towar w standardowy sposób, opisany w punkcie "Czy mogę zwrócić towar?".

3. Po otrzymaniu zwróconego towaru jak najszybciej zrobimy przelew na Twoje konto za towar w nieprawidłowym rozmiarze. Nowy produkt o właściwym rozmiarze/długości odeślemy do Ciebie (nie będziemy wówczas czekać na doręczenie pierwotnego towaru w niewłaściwym rozmiarze). Forma zapłaty za nowy towar zależy od Twojego wyboru, przy wysyłaniu nowego zamówienia.

 

3.   Czy mogę zwrócić towar po świętach Bożego Narodzenia?

Nie ma u nas problemu z zakupem towaru i odesłaniem go po świętach Bożego Narodzenia, jeśli spełnione są następujące warunki:

1. W uwagach przy zamówieniu wpisz, że towar jest prezentem świątecznym.

2. Zwróć towar jak najszybciej po świętach Bożego Narodzenia (wyślij go najpóźniej drugiego dnia roboczego po świętach).

2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy zakupu: https://www.top-narty.pl/strony/warunki-gwarancji-i-reklamacje.htm (wybierz opcję "zwrot towaru").

3. Zwracany towar do magazynu musi być nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Zwrot tylko i wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej (po większe paczki możemy wysłać kuriera Fedex).

4. Adres do zwrotu towaru:
GOLD SPORT s.r.o.
skr. Pocztowa 163
58-580 Szklarska Poręba

 

4.   Jak reklamować wadliwy produkt?

Reklamowany towar odeślij z opisem wady/uszkodzenia. Procedurę składania reklamacji i formularz reklamacyjny do wygenerowania znajdziesz na stronie: https://www.top-narty.pl/strony/warunki-gwarancji-i-reklamacje.htm

Adres zwrotny dla reklamowanych towarów:
GOLD SPORT s.r.o.
skr. pocztowa 163
58-580 Szklarska Poręba

W przypadku większych przesyłek albo przy problemie z nadaniem paczki pocztą możemy zamówić kuriera po odbiór.

Prosimy, zapoznaj się z poniższymi warunkami, dotyczącymi reklamacji towarów:

1. 30-dniowy, ustawowy termin na rozpatrzenie reklamacji liczony jest od dnia dostarczenia towaru do naszego magazynu w czeskim Harrachovie.

2. Po dokonaniu profesjonalnych oględzin towaru reklamacja może zostać uznana albo odrzucona.

3. W przypadku uznania reklamacji nie możesz wybrać preferowanego sposobu jej rozstrzygnięcia. Uznana reklamacja zostanie rozwiązana poprzez zwrot pieniędzy na Twoje konto bankowe, albo wymianę na nowy towar, albo naprawę reklamowanego produktu.

 

5.   W jaki sposób zostaną mi przekazane darmowe skipasy?

Darmowe karnety narciarskie możesz usyskać w naszym sklepie internetowym po spełnieniu następujących warunków (patrz https://www.top-narty.pl/strony/skipasy-i-bonusy-gratis.htm).

Vouchery na darmowe skipasy są wysyłane w formie elektronicznej wraz z fakturą zakupu w naszym sklepie internetowym. Vouchery są integralną częścią faktury i zaczynają się od drugiej strony.

Jeżeli wiadomość albo załącznik nie dotarły, to prawdopodobnie zostały usunięte przez Twój program antywirusowy albo przez innego użytkownika poczty, albo przeniesione do SPAM-u.

Jeżeli masz dodatkowe pytania na temat promocji na darmowe skipasy, to wyślij mail-a na adres: martin@levnelyze.cz

 

6.   Dlaczego realizacja mojego zamówienia trwa dłużej niż było to określone?

Naszym celem jest zapewnienie klientom jak najszerszej oferty na sprzęt zimowy. Jednak niektóre niestandardowe narty, buty, kaski itp. oraz niestandardowe rozmiary są produkowane i dostarczane przez producenta czy dystrybutora w ograniczonych ilościach. Często są one wyrabiane pod konkretne zamówienie i dlatego są doręczane do klienta z opóźnieniem. Albo w wyniku oczekiwania na produkt, albo dlatego, że zamówiliśmy towar bezpośrednio dla Ciebie z odległego magazynu w Europie, w którym był on jeszcze dostępny.

Nasz zespół zawsze bardzo się stara, aby doręczyć towar do klienta jak najszybciej, ale nie mamy wpływu na wydłużony czas dostawy w niektórych z powyższych przypadków.

 

7.   Dlaczego oferujemy buty narciarskie zawsze w dwóch rozmiarach, np. 27 i 27,5?

Numeracja butów narciarskich jest w dwóch rozmiarach. Każda para numerów ma taki sam rozmiar szkieletu i buta wewnętrznego. Jedyną różnicą jest wkładka wewnętrzna (ta płaska, pod stopą), która dla mniejszego rozmiaru jest grubsza, a dla większego cieńsza. Obydwie wkładki są w zestawie, dzięki czemu można wyregulować objętość w bucie, w zależności od swoich indywidualnych potrzeb.

Velikost lyžáků - 750x150px.png

 

8.   Na czym polega usługa złożenia roweru?

Przy zamówieniu usługi „złożenie roweru“ zostaną wykonane nastepujące czynności:

  • regulowanie hamulców
  • regulowanie przerzutek
  • centrowanie kół
  • pompowanie dętek

Ze względu na transport (przesyłka kurierska) po rozpakowaniu paczki musi zostać wykonany przez klienta lub serwisanta montaż niektórych części:

  • siodełko
  • przednie koło
  • kierownica
  • pedały
  • błotniki (tylko u niektórych modeli)
  • światła (tylko u niektórych modeli)
  • niektóre kable w elektrycznych rowerach muszą zostać podłączone

 
Przy montażu pedałów, upewnij się, że odpowiedni gwint (prawy i lewy) jest umieszczony w korbie po odpowiedniej stronie roweru.
 

Każdy producent zaleca sprawdzenie roweru po przejechaniu kilku kilometrów i w razie potrzeby dokręcenie poluzowanych śrub i połączeń.
Po przewozie kurierem może zajść konieczność ponownej regulacji przerzutek lub hamulców.
 

Jeśli do zakupionego roweru nie zamówisz usługi "złożenia roweru", to polecamy skorzystać z profesjonalnej usługi złożenia i regulacji roweru w swojej okolicy.


Narzędzia i olej nie są dodawane do zestawu z rowerem.

Zamawiając usługę "złożenia roweru" czas dostawy może wydłużyć się o 3 dni.

A jak rozpakować rower z kartonu? Zobacz przykładowe video na YouTube:
Pells   -   https://www.youtube.com/watch?v=yGqXcsbDYnc
Kross   -   https://www.youtube.com/watch?v=KUjww-y5okM
Leader Fox   -   https://www.youtube.com/watch?v=OqUEvOcm9Vg

 

9.   Czy może dojść do opóźnienia dostawy z powodu pandemii koronawirusa?

Sytuacja jest skomplikowana. Nasze własne możliwości sprzedażowe są wystarczające, a nawet wyższe niż przed pandemią. Dzięki temu jesteśmy w stanie realizować dostawy w terminach określonych dla poszczególnych produktów.

Jednak w związku z globalizacją produkcji, gdzie poszczególni podwykonawcy pochodzą praktycznie z całego świata i są obecnie bardzo często, nieoczekiwanie i w różnym stopniu dotknięci środkami przeciwko Covid-19, mogą wystąpić opóźnienia w dostawach od producentów, również od tych, u których zostaliśmy zakontraktowani z dużym wyprzedzeniem.

Dzięki gwałtownemu wzrostowi zakupów w sklepach internetowych w czasie pandemii przewoźnicy towarów również są na skraju swoich możliwości. Ponadto, oczywiście podlegają oni również wszelkim innym środkom przeciwko chorobie Covid-19, podobnie jak producenci (choroby pracowników, kwarantanny, środki doraźne ze strony miasta i władz, itp.).

Biorąc pod uwagę powyższe, prosimy o wyrozumiałość, jeśli dojdzie do opóźnienia dostawy poza czasem określonym dla poszczególnego produktu.

 

10.  Kiedy mogę zapłacić za swoje zamówienie przelewem?

Po wysłaniu faktury na Twojego mail-a. Na fakturze będzie nasz numer rachunku bankowego. Wyślemy fakturę, gdy zamówiony przez Ciebie towar będzie w naszym magazynie. Jeśli chcesz przyspieszyć wysyłkę opłaconego towaru, to prześlij nam na mail: info@topnarty.pl potwierdzenie przelewu w PDF z historii bankowości elektronicznej. Z naszej strony dostarczymy towar tak szybko, jak to możliwe. Należy jednak pamiętać, że termin dostawy zamówionego towaru do naszego magazynu zależy od szybkości doręczenia od dystrybutora (zwykle 2-7 dni roboczych).